A la mode…..

Posiadanie koleżanek, które specjalizują się w jakiejś dziedzinie, jest szalenie frustrujące, zwłaszcza dla takich, wszystkowiedzących samochwał jak ja, i zwłaszcza, gdy chodzi o coś, o czym się nie ma bladego pojęcia. Czyli o modę. Ja, na ten przykład, jestem modowym betonem, czyli nie przyswajam wiedzy z tego zakresu. Ale taka Aliszys, w sposób bezczelny i tupeciarski, zna sie na modzie znakomicie:-((. I ja się pytam: dlaczego jak A. wchodzi do H&M, to na półkach są same ciekawe i oryginalne rzeczy, a jak ja wchodzę to wszystko pochowane, jeno się podkoszulki ostają? Dlaczego, jak A. założy futerkową narzutkę to wyglada jak Pani Tadeusz z Ogniem i Mieczem (alitious-fashionmoods.blogspot.com/2011/11/pan-tadeusz.html), a mnie to tylko widły w rękę i na Heloween? To niesprawiedliwe!!
Moja szafa składa się w większości z klasyki mody, czyli: dżinsy + podkoszulka, i przyznaję, że czasami mam ochotę na transformację „total”. Idę wtedy do sklepu z silnym postanowieniem: no!dzisiaj, to sobie, kupię taaaakie rzeczy, że masakra. No i po 8 godzinach, przytaszczam do domu trzy nowe podkoszulki, i jestem strasznie z siebie dumna, bo jedna jest w żaby, co jest po prostu megaoryginalne. Oczywiście przesadzam, bo czasami kupię coś, co nie jest z dżinsu lub nie ma kształtu litery T, ale pózniej leży w szafie, no bo kto by to nosił. Po prostu, ręcę opadają. W tej sytuacji rozumie się samo przez się, że Alicja Delicja, która codziennie wygląda inaczej i do tego, o zgrozo, fajnie i niebanalnie jest powodem mej frustracji niesłychanej i uporczywych kompleksów! Mimo to, mam nadzieję, że Aliszys robiąc mi jak najbardziej na złość, stanie się wkrótce Pierwszym Paryskim Guru Mody, czego jej (zgrzytając zębami z zazdości) życzę:-)).

Cytat na dziś: „Haters make me famous”.
Film na dziś: „Alitions In The City” (wprawdzie jeszcze nie nakręcili, ale myślę,że niebawem będzie:-)).

Skomentuj

