Karuzela czyli jak przestałam być dzieckiem.

W niedzielę wybrałam się do Wesołego Miasteczka, w towarzystwie rożnych sympatycznych ludzi, a jak to mówią „dla towarzystwa Cygan dał się powiesić”. Ja się nie wieszałam, ale doznania były porównywalne, jak to się pózniej okazało. Postanowiłam bowiem skorzystać z wesołomiasteczkowych atrakcji toteż wsiadłam na maszynę o nazwie roboczej Młotek. Usiadłam sobie w takim młotku, obok ludzie w innych młotkach i ruszamy czyli witaj, przygodo!! O przygodzie zapomniałam jakieś dwie i pół sekundy pózniej, gdyż doznałam zawału. Młotki skakały w górę i w dół, a mnie włosy stanęły dęba. Myślałam, że umrę. Albo zwymiotuję. Albo najpierw umrę, a pózniej zwymiotuję. Rozejrzałam się, jak sobie radzi reszta i okazało się, że ta reszta nie umiera, ino się świetnie bawi. A średnia wieku reszty to jakieś 11 lat. I właśnie wtedy uświadomiłam sobie smutną prawdę, że nie jestem już dzieckiem (bo metryka nigdy nie była dla mnie wiarygodnym dowodem). Dziecko na atrakcji typu młotek po prostu ma radochę a dorosły martwi się, czy aby maszyna się nie zepsuje, albo czy obsługa przypadkiem nie pijana, albo czy się siodełko nie urwie. A poza tym nie można oddychać, kręgosłup trzeszczy, śledziona stuka i w ogóle jest niepokojąco. Tiaa… Kiedy młotek zakończył działalność, chwiejnym krokiem skierowałam się w stronę baru, co by w pełni świadomie uczynić się chwiejną jeszcze bardziej:-) A co mi tam! Przecież jestem Dorosła:-)).

Piosenka na dziś: Sting „Children’s Crusade”
Książka na dziś: Larry Winget „Zamknij się, przestań narzekać i zacznij żyć”
Cytat na dziś: Éric-Emmanuel Schmitt „Im później będziesz dorosły, tym lepiej dla ciebie.”

Skomentuj

