Historii miłosnej ciąg dalszy.

Ciąg dalszy historii miłosnej między D. i P. okazał sie, wbrew moim oczekiwaniom, mało burzliwy. P. przyjął do wiadomości bez zbędnych ceregieli, że łączy go miłosz z D., kumplują się jak dawniej i tyle. I fajnie jest:). Nasuwa mi się jednak refleksja, że „za moich czasów było inaczej”. Ja, będąc w wieku D., na widok obiektu westchnień dostawałam martwicy mózgu i nie było szans, żebym przemówiła. A gdyby obiekt przemówił, to już bym w ogóle padła trupem (na szczęście małomówni byli). Zaraz, zaraz… co ja gadam… w jakim wieku?!… Przecież ja zakochując się po raz pierwszy byłam dobrze po dziesiątce! Jedenaście bez mała! Jak ta młodzież teraz szybko dojrzewa….:-)

Piosenka na dziś: Coheed and Cambria „Welcome home”.
Cytat na dziś: Erich Fromm „Niebezpieczeństwem czasów minionych było to, że człowiek mógł stać się niewolnikiem. Niebezpieczeństwem czasów przyszłych jest to, że człowiek może się stać robotem.”

Skomentuj

