Profesor Miodzio.

Gdy pierwszy raz zobaczyłam profesora Miodka w telewizji, nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że oglądam program satyryczny. Przez głowę mi nie przeszło, że:
A. ktoś może z taką swadą i estymą mówić o języku,
B. ktoś może być z natury tak miłym i usmiechniętym człowiekiem.
Teraz mi wstyd za mą niewiarę i profesora Miodka oglądam, jak tylko nadarzy sie okazja. Muszę się tu publicznie przyznać, że za każdym razem okazuje się, że mój język polski wymaga doszlifowania i znowu czegoś w tej materii nie wiem (jako zodiakalny Lew zawsze jestem tym faktem zaskoczona – przecież ja nie mam wad i z definicji wiem wszystko!). Niestety, mimo mojego uwielbienia dla Pana Profesora obawiam się, że uczucie to jest wyłącznie jednostronne. Pan Profesor wydaje się hołubić jedynie dwie panie: Ortografię i Gramatykę. Nie mniej jednak Pan Profesor zawsze będzie dla mnie…. miodzio:-).

Piosenka na dziś: Various Manx „Jestem Tobą”
Książka na dziś: Manuela Gretkowska „Europejka”
Keepsmiling na dziś: Idą dwa koty przez pustynię. Jest 50 stopni . Idą jeden dzień, drugi, trzeci aż w końcu jeden mówi do drugiego zrezygnowany:
– Stary, kuźwa, ja nie ogarniam tej kuwety…

Skomentuj

