Mam talent!

Wstyd mi jak nie wiem co. Muszę odwołać, choćby częściowo to, co nagadałam na wstrętną telewizję. W sobotę obejrzałam sobie finał „Mam talent” sezon trzeci i ryczałam jak bóbr, co najmniej trzykrotnie, wskutek nadmiaru emocji. Po prostu mi się podobało!:-) Tłumaczę to sobie trochę moją słabością do Wojewódzkiego i Chylińskiej (panią F. kulturalnie pomijam milczeniem), ale też fajni ludzie występowali – sprawiali wrażenie bezpretensjonalnych i szczerych, w przeciwieństwie do napuszonych mini-gwiazdek w innych programach.
Więc biję się w piersi – telewizja czasami nie jest taka zła. Nie wiem tylko, kiedy teraz będę ją oglądać, bo po moich atakach histerii w trakcie finału „MT”, zostało mi zabronione dotykanie pilota. W trosce o stan mojego zdrowia psychicznego, oczywiście:-).

Piosenka na dziś: Peter Gabriel „Solsbury Hills”
Książka na dziś: Mario Vargas Llosa „Szelmostwa Niegrzecznej Dziewczynki”
Cytat na dziś: Kuba Wojewódzki „Lubię gdy rzeczywistość staje na głowie”.

Skomentuj

