Tele-fere.

Chciałabym powiedzieć, że od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką telewizji. Chciałabym, ale nie mogę, bo wcale nie jestem posiadaczką szczęśliwą, tylko zdegustowaną. Poziomem. Telewizja została zakupiona: a. dla sportu i b. dla kanałów filmowych, ale miałam nadzieję, że poza nimi też skorzystam, bo lubię rzeczy lekkie, miłe i przyjemne. Hmm, chyb€a jednak nie aż tak lekkie. Jak zobaczyłam fragment „Tańca z gwiazdami”, w którym Edyta Gorniak cała roztrzęsiona i płacząca dziękuje komuś, że ją nauczył tańczyć, to myślałam, że sama się rozpłaczę. Sztuczne łzy, wyreżyserowane emocje i kącik plotkarski na każdym kanale. Myślę, że tak dyrastyczny powrót do oglądania telewizji to był bardzo zły pomysł. Od dzisiaj będę sobie zapodawać tv w małych dawkach-może przywyknę bez zawału.:-)

Piosenka na dziś: Police „Every breath you take” (naaaaajpiękniejsza piosenka na świecie:))
Książka na dziś: Mario Vargas Llosa „Szelmostwa Niegrzecznej Dziewczynki”
Cytat na dziś pochodzi z baaardzo starego programu telewizyjnego, którego niżej podpisana niestety nie pamięta, pod tytułem „Miś z okienka”: A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w dupę, idę na wódkę!

Skomentuj

