Rozpoznanie terenu…

Okazuje się, że żadna ze mnie rewolucjonistka:-(. Po stwierdzeniu, że nie jestem w stanie walczyć z promocją i reklamą, złożyłam broń i poddałam się tym wstrętnym specjalistom od manipulowania ludzkimi potrzebami. Mówiąc prościej: polazłam na zakupy:-(. A raczej na przed-zakupy, czyli rozpoznanie terenu. Bezwstydnie nurzałam się w świątecznych promocjach, a powstały przez to wyrzut sumienia zalałam kawą marki Nescafe – tą z reklamy z George’m Clooney’em. I to tyle, jeśli chodzi o moją antyreklamową rewolucję…

Piosenka na dziś: Muse „Time is running out”
Książka na dziś: Mario Vargas Llosa „Szelmostwa Niegrzecznej Dziewczynki”
Cytat na dziś: Franz Kafka „W walce pomiędzy tobą a światem sekunduj

Skomentuj

