Silna wola.

Pewna Aliszys przesłała mi ciekawy artykuł na temat tzw. silnej woli. Przeprowadzono badania i okazuje się, że nasza silna wola uzależniona jest w głównej mierze od tego, jak bardzo wierzymy, że ją posiadamy. Jako absolutna fanka teorii pt. „wiara czyni cuda” jestem przekonana o prawdziwości powyższego. Niemniej jednak problem ze mną jest taki, że ja święcie wierzę, iż zalety silnej woli nie posiadam. A uparta jestem niesamowicie, wiec jak już jestem o czymś przekonana to trudno mi zmienić zdanie:-(. Czyli, że ze mnie uparciuch i do tego ze słabą wolą na własne życzenie:-(. Kończę, bo się zakompleksię do reszty:-).

Piosenka na dziś: The Beatles „Let It be”
Film na dziś: „Kołysanka” Machulskiego
Cytat na dziś: Paulo Coelho „Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.”

Skomentuj

