Pustynia.

Ciagle na wsi, ciagle blisko natury. Pogawędka z kogutem nie przyniosła pożądanych efektów. Wyć nad ranem nie przestanie, bo musi kury budzić. Też mi coś! A co ja kura jestem?!….
Odkrywam kolejne „atrakcje”- zero internetu, zero (lub prawie zero) zasięgu w telefonie. Pamiętam te czasy, kiedy komórki i internet nie istniały (sama nie wierzę, że to piszę- muszę mieć chyba ze sto lat:-)), niemniej jednak w tej chwili czuję uwieranie i niedosyt, nie wiem co ze sobą zrobić, cześć mojego mózgu prawdopodobnie w ogóle nie działa, nawet kubki smakowe mi się wyłączyły:-(. Jestem obrazem nędzy i rozpaczy. No, ale ponieważ kilka dni przede mną na tej internetowej pustyni, trzeba wziąć się w garść i chociaż spróbować funkcjonować samodzielnie. Angela, be brave!

Piosenka na dziś: Radiohead „Creep”
Książka na dziś: Monika Szwaja „Zapiski stanu poważnego”
Cytat na dziś: Horace Walpole „Świat jest komedią dla tych, którzy myślą i tragedią dla tych, którzy czują.”

Skomentuj

