Cooking day.

Chciałam się pochwalić, że wzięłam dziś udział w „warsztatach gotowania”, które zaowocowały zapełnieniem mojej lodówki oraz brzuszków niemałej liczby osób następującymi potrawami: gołąbkami w sosie pomidorowym, krokietami z barszczem czerwonym, słodkimi naleśnikami oraz ciastem z nadzieniem orzechowym! Wszystko to w ilościach niepoliczalnych. Mimo, że byłam tylko asystentką tzn. działalność moja czasami ograniczała się jeno do trzymania chochli, jestem z siebie dumna jak pierun!
Smacznego🙂

Piosenka na dziś:Laid Back „Bakerman”
Książka na dziś: Erich Fromm „O sztuce miłości”
Cytat na dziś: Archibald Josef Cronin „Jedz mniej, bramy raju są wąskie”

Skomentuj

