Żwirek i Muchomorek.

Wiem, że się narażam na opinię, że „kompletnie dziecinnieję na starość”, ale muszę się przyznać, że wczoraj przed snem oglądałam „Żwirka i Muchomorka”:-). Jaki czad! W rolach głównych wystąpili: Żwirek, Muchomorek, Rusałka, Ptak i Wiatr. Baja trwała 10 minut, a ja dowiedziałam się, że dobrze jest być miłym oraz pomagać ludziom (i rusałkom) bezinteresownie, a jak jesteś w biedzie to przyjaciele przybiegają na ratunek. Nie jestem ekspertem i rzadko oglądam telewizję, ale niektóre współczesne bajki przypominają mi raczej „Piłę V” niż to, co oglądałam w dzieciństwie. Wydaje mi się to z lekka niepedagogiczne. Niemniej jednak pozostawiam wybór rodzicom, co puszczają swoim dzieciom. Ja sama natomiast odświeżę jeszcze znajomość z Krecikiem, a potem wrócę jednak do świata dorosłych:-).

Piosenka na dziś: Nouvelle Vague ” In a manner of speaking”
Książka na dziś: Jonathan Caroll „Poza ciszą”
Cytat na dziś: „Życie mężczyzny dzieli się na trzy etapy: pierwszy, kiedy wierzy w Św. Mikołaja; drugi, kiedy nie wierzy w Św. Mikołaja i trzeci, kiedy jest Św. Mikołajem.”

Skomentuj

