Peace & Love.

Postawię tezę, która pewnie nie spodobałaby się około połowie ludzkości. Oto ona: gdyby na Ziemi żyły same dziewczynki to nie byłoby wojen! Na potwierdzenie powyższego muszę się cofnąć do czasów dzieciństwa, bo męskie tendencje do wojowania zauważyłam już w latach przedszkolnych. Siedzimy sobie z koleżankami i jak cywilizowani ludzie malujemy królewny, domki z ogródkiem tudzież inne pieski, kotki aż tu nagle przebiega jakaś dzika horda z ogniem w oczach, patyki w rękach w charakterze pistoletów i tylko ” tratatata” i „tratatata”. Aha, to chłopcy się bawią. W okresie dojrzewania było jeszcze gorzej, bo się zaczęli bić na poważnie (i to podobno o nas!). A to co widziałam ostatnio to już było apogeum. Specjalista w telewizji opowiadał o najnowszych dokonaniach producentów różnego rodzaju rakiet i samolotów i był przy tym tak wzruszony, że mu prawie oczy zaszły łzami. Opowiadając o jakimś dronie ( nie mam pojęcia co to jest) emocje sięgnęły szczytu – to coś wprawdzie zabiło niechcący 320 cywilów ale kosztowało tylko niecałe dwa miliony dolarów. Po prostu taniocha! I taka broń to ma jeszcze wiele fajnych opcji! Pan z telewizji mi wszystko opowiedział a ja zastanawiałam się, czym ten pasjonat jeździ na co dzień. Czołgiem?!
Mój ulubiony przedstawiciel płci przeciwnej przypomina mi rzeczowo – jeśli na świecie istnieje jeden karabin, to musi istnieć i drugi – dla równowagi. Ok, tylko ja się pytam, po co Wam był ten pierwszy?

Piosenka na dziś: Bjork „Violently happy”
Mądrość ludowa na dziś: „Katar nieleczony trwa 7 dni, a leczony tydzień.” Idę kupić chusteczki…

Skomentuj

