Syndrom studenta.

Po pierwsze:
Odebrałam właśnie dostawę wrześniowych gazet, wśród nich „Bluszcz” i „Zwierciadło”. Ale będzie czytanie, mniam:)))
Po drugie:
Odkryłam w sobie strasznie upierdliwą wadę: odkładam wszystko na później. Oszaleć można!
Poszperałam z internecie i okazuje się, że jest nawet taka choroba, która nazywa się prokrastynacja czyli zwlekanie i oznacza „patologiczną tendencję do nieustannego przekładania pewnych czynności na później, ujawniającą się w różnych dziedzinach życia. Bywa nazywana „syndromem studenta”.
Choroby u siebie nie stwierdzam, ale jednak przekładanie na później idzie mi całkiem nieźle. Postanowiłam z tym walczyć. Będę informować o efektach.

Piosenka na dziś: Myslovitz „Acidland”
Cytat na dziś: „Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj”

Skomentuj

