Jesienne porządki.

Zauważyłam, i raczej nie będę odkrywcza, że tylko rzeczy, które robię z pasją sprawiają mi radość. Czas wtedy mija niepostrzeżenie i w ogóle nie czuję zmęczenia. Sprawa staje się skomplikowana, gdy mam w planie weekendowe, jesienne porządki. Mimo wielu prób i usilnych starań nie udało mi się znaleźć pasji np. w ścieraniu kurzy! Idę poszukać inspiracji….

Piosenka na dziś: Chemical Brothers „Believe” (może mnie pobudzi)
Książka na dziś: cd Hanny Bakuły
„Poczytaj mi mamo”na dziś: „Czerwone kalosze”(bo leje jak z cebra).

Skomentuj

